onsdag 26 juni 2013

Snart tid för vår första minitrip.

Ledsen för att bloggen uppdaterats dåligt senaste tiden. Men nu är det snart dags för vår första ¨minitrip¨ tillsammans. Det bär nämligen av till den öringfyllda och natursköna Alsterån. Vi kör upp på Söndag och kommer hem på måndagkväll igen. Vi hade tänkt att fiska från zon 4 ovan om dammen och sedan fiska uppströms till zon 6. Har ni läsare några tips om bra ställen på denna sträcka så är det bara att skriva i kommentarerna eller skicka på Facebook. Vi är verkligen tacksamma för alla tips.

Även om vi inte uppdaterat bloggen så mycket senaste tiden har vi ändån hunnit med en del fiske. Bland annat har jag fiskat i min lilla öringström, 50 meter från huset. Det gör jag flera gånger i veckan så jag känner att jag inte behöver publicera allt jag gör och landar där. Kommer nog upp lite nya bilder nu i veckan.

Vi kommer självklart göra ett inlägg om tripen till Alsterån så fort vi kommer hem. :)

/ Oscar- RTF